The leaders of the world don't stand a chance

Idag var tanken att jag skulle åka till stan med mamma. Klockan åtta på morgonen ska jag dock i mitt sömndruckna tillstånd ha lyckats knåpa ihop ett sms där jag avstyrde dagens aktiviteter. Därefter har jag ett vagt minne av att mamma ringt upp mig för att fråga mig om orsaken bakom de ändrade planerna, varpå jag ska ha mumlat till svar:

"Alltså, jag ska inte till stan idag. Jag har en finne. I ansiktet."

... vaaa? Mitt vakna jag kan inte riktigt greppa logiken i detta resonemang.


Kommentarer
Postat av: Sanna

När jag läste detta skrattade jag så mycket att jag var tvungen att berätta för en kompis som då också skrattade rätt mycket. Du sprider glädje!

2010-05-24 @ 21:05:12
URL: http://sannagoesparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0