Vem skriker högst i palmtoppen?

Hallå där, mina friterade bananer! Jag har varit till stan även idag och införskaffat mig lite nya underkläder - simpla, praktiska grejer som stolt kan vaja på de thailändska klädstrecken. Även linsvätska halkade ner i shoppingkassarna, men i överlag tänker jag hålla packningen lätt och försöka köpa det mesta på plats (de som känner mig vet att det kommer att vara en bedrift av heroiska proportioner).

Just nu snurrar tankarna runt runt kring det här med resväskor, maxvikt, kollin och avgifter. Brukar ju ha ångest för allt oväsentligt och nu manifesterar det sig alltså gällande bagaget. Uuuurk. Vet inte hur jag ska få plats med allt jag tänker släpa med mig vid hemresan.

Måste ta farväl nu, ska strax bege mig till kusinerna för att i efterskott fira födelsedagsbarnet Sanna. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0