Varning för ras

Skamligheten krånglar än en gång medan jag med min amatör-voodoo försöker åtgärda problemen; dock utan minsta tillstymmelse till framgång. Helst skulle jag vilja svinga köttyxan och utplåna allt elände (läs: formatera om datorn) men jag har inga skivor för det. Just nu är mitt brinnande hat nog för att på egen hand smälta undan all snö på skogens alla trädtoppar.



Förresten, kan någon förklara varför det ser ut så här för mig? Det är alltid igång två msn-fönster. Oavsett hur många gånger jag klickar ner det ena så dyker det andra upp igen om jag kör programmet. Problemet försvinner inte trots otaliga ominstallationer.


Kommentarer
Postat av: G.

Hahaha, men det är sådär det ska vara. Du har inte inställningen "Always combine, hide labels" på Taskbar buttons-inställningen i Start-fältet. Välkommen till Windows 7, damen. Pff.

2010-03-17 @ 08:17:43
URL: http://vargklo.com/gva1116
Postat av: MissMessyHead

Usch MSN är så obehagligt. Det har en förmåga att smyga sig in och ta över hela datorn och ploppa upp på de mest konstiga platser. Omformatera! Just do it! Kan du inte beställa skivor från datortillverkaren?

2010-03-17 @ 15:20:49
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/
Postat av: MissMessyHead

Usch MSN är så obehagligt. Det har en förmåga att smyga sig in och ta över hela datorn och ploppa upp på de mest konstiga platser. Omformatera! Just do it! Kan du inte beställa skivor från datortillverkaren?

2010-03-17 @ 15:20:50
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0