I am your church, your science, your imaginary savior

Den dag det mobila bredbandet drog sitt sista darrande andetag var samma dag som jag lastade pimpmobilen med mina tillhörigheter och begav mig till civilisationens förort. Under min frånvaro såg det länge ut som att det oteknologiska mörkret skulle behålla sitt grepp kring Vildmarken, men idag - idag kunde en strimma av ljus tränga genom de tidigare så solida dammolnen. För vet ni vad?

Det Nygrenska/Foithongtakuska/Marklundska hushållet har efter långvarig isolation återanslutit sig till den underbara värld vi kallar Internet!

THIS IS HOW WE ROLL.

Kommentarer
Postat av: Janne

Vem är Kinesen i mitten??

Ha det bra Sirre/Janne

2010-03-08 @ 13:49:43
Postat av: Siri

Hahahaha! Jag misstänker att Stefan överkompenserar för att han inte är född asiat...



Roligt att du kommenterar!

2010-03-08 @ 13:53:07
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: maltabloggen

Dagens fråga: Är det hiss eller diss med paljetter i sommar? :)

2010-03-08 @ 14:12:56
URL: http://atmalta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0