Vildmarksliv

Om bara Samuels flashiga pimpmobil infinner sig någon gång ska jag denna kväll emigrera från en skog till en annan. Tanken är att Gustavs stuga ska utgöra basläger för ett dygns vildmarksliv i den bemärkelsen att vi kommer att vara i avsaknad av såväl el som rinnande vatten. EXOTISKT säger jag och försakar kvällen till ära min handsprit för en genuinare skogsmullekänsla (även om andra alkoholhaltiga substanser medtagits i packningen).

Vi höres senare under morgondagen, såvida jag inte utgjort buffé för en koloni utsvultna myggor.

Kommentarer
Postat av: links of london charm bracelet

EXOTISKT säger jag och försakar kvällen till ära min handsprit för en genuinare skogsmullekänsla

2010-07-29 @ 10:57:39
URL: http://www.elinkslondonsale.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0