You better not look my way

Idag bekräftades slutligen det vi alla anat. Jag är helt i avsaknad av muskler. Drog nämligen till badhuset för första gången på ett halvt decennium och satte simkunskaperna på prov, och oh my buddha om det var en masochistisk handling. Jag känner mig helt dränerad på energi just nu och darrar av rädsla inför den träningsvärk som lurpassar runt hörnet.

Dagen i övrigt har varit sjukt uttröttande. Jag jobbade ett förmiddagspass, skippade lunch till förmån för att fara till stan och hämta ut körkortet och hade sedan en zombiewalk på Solbacken medan gamlingarna storhandlade inför helgens bravader. Bristen på mat renderade mig svimfärdig och i princip okontaktbar, och det krävdes en chokladkaka och ångande varmkorv för att locka mig in på de levandes promenadstråk igen. Jag & mat är inte menade att vara åtskilda.

Nu ska jag göra tidig kväll för en gångs skull. Jobb väntar mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ella

Du kan pröva att skotta en tjugo gånger fem meter lång uppfart annars. Om du vill känna träningsvärk i muskler du inte visste du hade. Sen om du vill förgöra dig själv helt kan du lägga till ytterligare en trettio meter lång gång ner till vägen också.

Sen kan du klaga.



Sv: Det är väl inte ditt fel :P. Du vet ju inte hur El Maco...ser ut.

2010-02-20 @ 14:52:07
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0