Smått & gott

  • Jag får inte riktigt bort all plasten från spisplattan, så varje gång jag slår igång den luktar det förjävligt i hela lägenheten. Det råder definitivt bot på hungerskänslorna, men det är förstås desto mindre roligt om detta blir signumet för min matlagning.
  • Jobb 7-17 imorgon, vilket är första gången på närmare tre veckor. Hela den här körkortsgrejen har kommit i vägen för mitt money making men förhoppningsvis kan jag inom kort börja äta chips sprida solsken på hemtjänsten igen.
  • På tal om körkort - jag är en bad ass maddafakka när det kommer till fickparkering! Jag är helt seriös när jag säger att det ger mig en kick att manuvrera bilen rätt i parkeringsrutan. Lätt som en smekning går det och inte den minsta skråma på lacken. High five!

Kommentarer
Postat av: Miu

Svar: haha, okej. jag har bara sett aladdin en gång och det var kanske för drygt en månad sen så ja..jag kommer inte liksom ihåg hur det lät på svenska iaf, haha :P

2010-02-13 @ 22:42:14
URL: http://miuccia.blogg.se/
Postat av: G.

I morgon ska jag sova ut, sedan är det träning och tjockismat på Arlanda som gäller. Avundas mig, biatch!

2010-02-14 @ 03:02:37
URL: http://vargklo.com/gva1116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0