Oh, my dear it's just chemical frustration

Ujujuj, just nu mår jag verkligen inte bra. En lång arbetsdag, kyla, snålblåst och trilskande dörrar har alla samverkat till att ge mig en fruktansvärd huvudvärk. Kommer inte att se tillbaka på denna helg med saknad. Visste ni till exempel att jag får brain freeze av att vistas ute i det här vädret? Det har tagit mig typ 5 minuter att ordna anletsdragen tillbaka sitt ursprungsskick efter promenaden hem från jobbet. En niqab eller rånarluva hade inte suttit fel nu när en istid av episka proportioner är över oss.

 

Latero, michelingubbar. Jag ska knapra alvedon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: hahah som fan,den där lilla lilla sanna som en gång var så liten är visst inte längre så liten :]

2010-02-22 @ 07:47:13
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/
Postat av: MalinSofieLarsson

det är en hemsk väg vi valt att följa! fylld med skräck och nojjor

2010-02-22 @ 22:21:04
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0