It's alright once you're in the air, just hope there's altitude and prayer

Självklart hade jag missuppfattat tiden jag skulle inställa mig på vårdcentralen, och vad som varit en stillsam rakningssession på tu man hand mellan mig och mina ben utvecklades snabbt till en fusion mellan The Matrix och The Bourne Identity.

Sju minuter hade jag på mig att transformera min dränkta skepnad till en någorlunda anständig sådan, springa till vårdcentralen, ta sprutan och sedermera rädda den sexuellt lössläppta och vampyrinfekterade andelen av mänskligheten från en epidemi av hepatit B.

Svetten lackade, adrenalinet pumpades runt i en våldsam technobeat och jag hade just hunnit förpacka mig i lämpliga plagg när det plötsligt ringde på dörren. Med vild blick och håret hängandes i blöta testar kring ansiktet slet jag upp den, bara för att mötas av två kostymklädda gestalter. Jag må ha haft ett uppdrag, men likaså hade de - och de var beväpnade med The Book of Mormon.

"Vi vet vad som är meningen med livet. Vet du?"

End game.

Kommentarer
Postat av: Ella

hahahaha, vad sa du?! Vad gjorde du?! Vad hände sen?! Jag vill höra fortsättningen!



Sv: Nä. Jag är ju typ 45 i sinnet så han kan gott vara runt 20...

2010-02-11 @ 19:12:23
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0