Headless chickens that are missing their exes so ax this and go to the next next chapter

Istället för att tillbringa min vakna tid med att tugga dammkvalster blev jag bjuden på lunch av MajaPiraja, för att fira det nytagna körkortet och mitt jättekliv över tröskeln till vuxenvärlden. Tack, tack! Fortsätter vi i den här takten är det inte mer än rätt att Café 33 skapar en VIP-sektion för oss sofistikerade och glupska damer.

 


Vad gäller dagens lunch kände jag mig smått äventyrlig och avvek från mina sedvanliga grekiska färsbiffar till förmån för gravad lax. Men när tallrikarna uppenbarade sig framför oss insåg jag att gravad lax innebär just gravad lax och att jag ju faktiskt hatar gravad lax, så jag spenderade några minuter med att ge mig själv en mental omgång i boxningsringen. Men salladen var god och Maja var frikostig med sin kyckling. Och så sprang det förbi en ren ute på gatan bara så där huxflux (men vi åt inte upp den).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0