Enter the scene starting with a dial tone, tightrope over these razorblade complications

Mitt systematiska handspritande av mobiltelefonen tycks ha tagit död på den. Touchscreenen är för tillfället ur funktion, de desperata återupplivningsförsöken till trots. Förbannelse! säger jag. Hur lång tid kommer inte detta ta att åtgärda? Jag lär bli utan såväl multimedia som kommunikationsmöjligheter när Thailands-resan väl inleds. Hur ska de andra då kunna lokalisera mig i folkhavet?

Ska rota fram en väckarklocka nu så att jag åtminstone vaknar i tid till att jobba imorgon. Buhu.

Kommentarer
Postat av: Ella

Varför handspritar man mobilen?



Sv: HAahhahahaha, aj vilken värdelös lärare jag måste vara då.

2010-02-28 @ 12:06:22
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0