Thank you for taking time out to play the vibes

Jag har fått en påminnelse från biblioteket. Med tanke på att jag i princip läste ut böckerna på plats är det ganska tragiskt att jag ännu inte orkat pallra mig tillbaka för att lämna igen dem. Det är ju inte precis så att mina dagar är fullspäckade med galapremiärer och andra glamorösa tillställningar att närvara vid (hur mycket jag än hävdar det motsatta).

Min kondition har härmed degraderats från soffpotatis till... heltäckningsmatta. En tjock sådan då, som enbart befinner sig i horisontellt läge och är en enda stor dammansamling.

Kommentarer
Postat av: Vic - Den orangea

Haha en helt ok serie eller?

Jag ser fram emot morgondagen då avsnitt nr två sänds i tv! Tycker det är så tråkigt att se via datorn.. :/

2009-09-30 @ 23:29:52
URL: http://lucretia.blogg.se/
Postat av: Vic - Den orangea

Förresten känner jag igen det där med lathet att lämna igen böcker. Jag har haft böcker från komvux i 1½ år nu, trots att mina kurser slutade för 1 år sedan. Förra veckan kom ett brev från kommunen, de tycker jag ska betala 1700kr för böckerna.

Tror du jag lämnat tillbaka böckerna ännu..?

2009-09-30 @ 23:31:37
URL: http://lucretia.blogg.se/
Postat av: Mari

Ska jag vara fullkomligt ärlig måste jag nog säga att jag är oerhört glad över att inte ha läst böckerna.



Jag klarar inte av att tycka om precis samma saker som alla andra! Jag kan inte tycka om saker jag redan har en föresatt mening om. I detta fall verkligen inte cheesy låtsasvampyr-kärleks-tonårsfilmer.



Lyckligt nog finns det trots allt bra filmer man kan trösta sig med när man har ägnat sin "dyrbara" tid åt värdelösa och tråkiga.

2009-09-30 @ 23:35:20
URL: http://kolikmim.blogg.se/
Postat av: aftab

thihi åh tack så mycket =)

jag ska nog inte lämna tillbaka dom eftersom jag har på mig dom och så, dom sitter bra men jag tycker inte om när skor viker sig vid vristerna ungefär ;P



jag går tvåan nu =)

2009-10-01 @ 10:30:16
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0