Light catches your face

Jag befinner mig mellan två schemaperioder för närvarande och ödslar tid framför datorn i väntan på att nästa ska ta vid. Nya ovanor har i rask takt gjort sig hemmastadda, varav en förskjuten dygnsrytm kan sälla sig till de mindre emotsedda gästerna.

Det är skrämmande egentligen hur förgängligt det här med tid är - jag sluter ögonen en fredag och vaknar upp till en gråmulen tisdag. Att invänta vibrationerna av grannnens enerverande larmsignal innan jag själv försänks i sömn om morgnarna har blivit något av en rutin.

Hur undviker man att virtuella beroenden ta över ens liv?
Kan man föra en normal tillvaro medan alla andra sover?
Och viktigast av allt - kan man utan dåligt samvete skriva en arga lappen när golv och väggar i byggnaden är papperstunna?


Kommentarer
Postat av: Ella

Men jag fattar ju inte hur man göööör!

Ok, jag försöker...säkan SBH lite då...hmm...

2009-09-29 @ 21:34:22
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

sänka*

2009-09-29 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0