Nackskott

Nu är det nära att jag självantänder, och denna gång är det inte på grund av feber utan av ohöljt hat gentemot grannarna ovanför. Min avsikt med att skaffa lägenhet var framförallt att få skapa mina egna rutiner - inte att någon annans privatliv skulle inkräkta på mitt och tvinga mig att anpassa mina vanor för att få en något så när dräglig tillvaro.

  • Hur mycket det än går emot er undermåliga genetiska uppsättning - gör åtminstone en liten ansträngning till att vara gracilare när ni går. Jag vill inte behöva oroa mig för att taket ska ramla in vilken sekund som helst. Det finns säkert ett forum för sådant stampande men det är inte i ett lyhört trapphus som detta. Att elefanter kan föra sig med mer värdighet tordes väl säga er något?

  • Jag vet vilken musik jag föredrar att lyssna på, och jag uppskattar inte att nattetid behöva plugga igen öronen med öronproppar för att undgå det oljud som för stunden fallit er i smaken. Dragspelsmedley en vardagseftermiddag? Granne nr 1, du är förlåten. Men ni andra? Jag vill inte bli påtvingad någon annan skit bara för att era musikaliska preferenser skiljer sig från mina. Musik spelar man fördelaktigen för sig själv, era fucktards.

Dagens rant är över. Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

jag garvar typ ihjäl mig XD



svar: Tack:))

2009-11-05 @ 14:41:28
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0