Rapport från vildmarken & some mango lovin'

Hallå där, mina stingsliga honungsbin! Hemkomna från en mödosam arbetsdag? För min del återstår ytterligare tre timmars badande i mitt anletes svett innan jag slutligen kan kyssa dörren till omklädningsrummet farväl. Just nu befinner jag mig dock hemma på rast och sysselsätter mig själv genom att mumsa på en burk konserverad mango. Love it.



Mango är seriöst ett av naturens största underverk. Men då ska det vara den riktiga, färska varan. Saknar de lata dagarna på altanen i Thailand, då man kunde få lillebror att palla ett mangoträd bara man sålde en tillräckligt stor bit av sin själ. Fast som pseudo-buddhist är jag ju inte född med en sådan, så det kanske var jag som gick vinnande ur dealen trots allt. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0