I'm a busy bee

Måndag: Jobb 7-12 & 16-21
Tisdag: Jobb 7-17
Onsdag: Jobb 7-16
Torsdag: Alice in Wonderland (heldag i Umeå)
Fredag: Jobb 12-21
Lördag: ?
Söndag: ?

Veckans planer ifall ni skulle vilja stalka mig. När jag vaknade imorse var förmiddagspasset det enda inbokade jobbet framöver, men sedan föll anbuden i takt med regnet(!) och jag kan nu göra en fistpump i ohöljd glädje. Ibland håller Vikariesamordningen en onödigt länge på sträckbänken, men jag är samtidigt glad över att de numera innehar taktpinnen när det gäller fördelningen av vikarieturer.

Det är framförallt bekvämt och huruvida jag får jobba eller ej avgörs inte längre beroende på om jag redan befinner mig på plats. Sedan kan jag förstå att det känns tidsslösande att tvingas gå genom en mellanhand när man en morgon som denna lider av akut brist på folk, men i överlag tycker jag att systemet underlättar. Awesomeness.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahah, om ni skulle vilja stalka dig. Hahaha, för det är ju så svårt annars. Lör-sön kan du komma ner hit så kan vi gå ut tillsammans. Botten upp, sa vi va?

2010-03-08 @ 21:01:03
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Annie

Om man är vuxen 157 kr. Jag vet inte vad ungdom går på tyvärr... Jag har som slutat resa till skellefteå haha.



Men om du ser den föreställningen kanske vi ses!

(innan jag kom på att man inte kommer ut samma väg igen) haha

2010-03-10 @ 21:22:26
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0