Homerun

Hallå där! Nu befinner vi oss på svensk mark, med patenteratiskallsvenskluft genomborrandes våra tunna kläder. Föregående mening är nog inte korrekt i någon som helst bemärkelse, men eftersom klockan är sex på morgonen thailändsk tid så är jag ursäktad. Dygnsrytmen är upp och ner, in och ut, och jag vacklar på vansinnets brant men HURSOMHAVER.

Arlanda Hotellby är adressen för natten. En spiralformad brandtrappa skiljer oss från marknivå vilket suger när man som vi har några ton bagage att släpa på - men i övrigt är det fint så jag ska inte klaga. Imorgon ska vi fixa biljetter så att vi tar oss vidare mot Skellefteå. Hoppashoppashoppas det går smärtfritt för vår kämparglöd har falnat rejält.

Nuuuu ska jag sova, kyss och hej.

Kommentarer
Postat av: Ella

Välkommen hem du!!

Det var på tiden!



Är du trött nu? :P

2010-04-25 @ 14:12:36
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0