You're as cuddly as a cactus, you're as charming as an eel

Jag ogillar starkt det faktum att min lägenhet saknar fläkt över spisen. Nu går jag omkring med ett moln av matos omkring mig efter mina senaste eskapader i köket, och utan att vara någon expert inom området törs jag påstå att det knappast är en doft som kommer att sälja stort. Attraktionskraften är så låg att jag inte ens orkar komma på en fyndig liknelse. Då fattar ni på ett ungefär.

Från en sak till en annan: fredag, lördag och söndag har gått i jobbandets tecken. Även morgondagen kommer att spenderas i hemtjänstens lokaler. Jag är inne på slutspurten nu, känner jag, för så få vårdtagare som det är nu lär jag knappast få ett nytt schema efter att mitt nuvarande går ut i november. Tungt. Det blir till att leva på existensminimum hädanefter, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Malinsofielarsson

DET ÄR JU LUNGT FÖR I NOVEMBER ÄR DET BAIBAI SVERIGE OCH HELLÅ LONDON + ÖL = MUMMMMS!



klart jag saknar dig;D på lördag gäller det.D

2009-10-26 @ 14:52:28
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Ella

Eh, wtf? Jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om ett kök utan fläkt. (Nej, jag räknar inte hyddor i Kaukasus eller Afrika där de lagar mat över öppen eld.)

2009-10-26 @ 17:24:51
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0