Ever heard of SPOILER ALERT? Anyone?

För ovanlighetens skull kokar jag av indignation över den brist på etikett som råder i le cyberspace (för att inte nämna min egen dåraktighet till att alltid förlita mig på Google). För vet ni vad? Jag hatar att ofrivilligt och utan förvarning snubbla över upplösningen till en potentiellt bra film/bok/serie närhelst jag företar mig en googlesökning.

Nu sammanfaller nödvändigtvis inte Hitomi Kanehara's Hebi ni Piasu samt filmadaptionen av nämnda verk under den kategorin, men det hade varit fördelaktigt om jag fått komma fram till den slutsatsen på egen hand utan att i förväg ha omdömet påverkat av ***OBS! SPOILER ALERT!*** karaktärsdöd och andra essentiella grejer, goddamnit.


Jag ska se filmen nu. Och svälja förtreten. Kanske äta en hamburgare också när jag ändå är igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0