Resfeber

Om sju dagar vid den här tidpunkten har jag häftat ihop ögonlocken och försöker sova medan hjärtat skenar skenar skenar ut i oändligheten. Nej, rättelse: om sju dagar vid den här tidpunkten kommer jag att vara ett nervvrak som sista minuten-packar medan resten av familjen ligger däckad inför morgondagens tidiga färd till flygplatsen.

Jag har skrivit packlistor sedan december men grejen är den att 1, jag gillar att planera och 2, jag fullföljer dock ALDRIG nämnda planer. Det är liksom processen som lugnar nerverna, men därefter är det bara ett stort WHATEVER. Nu avrundar jag detta inlägg med en lista, okokokok?


Att inhandla fredagen den 19/3:
resväska - Samsonite Aeris Upright, 78 cm
linsvätska - Optifree Replenish
underkläder
necessär
tuggummi


Inom parentes:
solskyddskräm
resorb
åksjukepiller - postafen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0