Pasta

 

Pasta heter den här koreanska serien, och jag är hals över huvud förälskad i den. Inte nog med att den får mig att fnittra som om jag åter befann mig i åldern då fråga chans var det smidigaste sättet att etablera ett förhållande; den gör mig förbaskat hungrig också. Trots det tidiga stadiet i relationen har vi dock hunnit stöta på motgångar - nämligen det faktum att jag endast kan se två avsnitt. Har ett tredje liggandes på datorn, men vad hjälper det mig när det är på koreanska och jag saknar undertexter? Faaaaail.

Skriver mer om den här serien senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

om din är fugly,

så r min tacky! vilket är underbart!



Vi kanske ska starta ett gang, "the Denim Ladies"

2010-01-23 @ 01:28:03
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Miu

svar: haha jamen precis! sen beror det ju på vart du ska vara i Thailand? Det är väl typ alltid solsken året runt i södra?

2010-01-23 @ 11:14:05
URL: http://miuccia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0