Flip, flop and fly


Jag har vid upprepade tillfällen ertappat mig själv med att youtuba detta klipp, för att sedan titta på det under hänförd tystnad. Det är minst sagt oroväckande att mitt undermedvetna finner detta den ultimata kvällsunderhållningen. Än mer skrämmande är dock det faktum att jag trots triljoner views fortfarande lever i det fördolda vad gäller flygsäkerhet.

Redan vid inledningen börjar det kittla i maggropen och det är som om hela jag genomströmmas av sockerdricka. Vad som egentligen sägs eller utförs registreras inte. Det är hur det görs, det inbillade mullret från flygplanet samt vetskapen om att när jag ser detta utan youtube som mellanhand så har jag tillryggalagt flygterminaler, passkontroll och framförallt kyla bakom mig. Resfeber, oh my!


65 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. ja den är tuung! :)

hahaha neej fattar inte heller riktigt men men :D

2010-01-20 @ 22:08:42
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0