Oh, you're so naïve yet so...

Jag har återupptäckt en av mina favoritlåtar via Lily Allen. Spelar den konstant och befinner mig i ett icke-alkoholinducerat rus där jag nynnar på texten och drömmer om sommar, solkyssta ben och framtida London-besök. Dock är youtube av någon anledning inte särskilt frikostiga med originalversionen av The Kooks, så jag kan tyvärr inte embedda videon till den. Ni får istället hålla till godo med denna simpla men fabulösa spellista:


Åh, jag crushar så hårt på den här låten. Blir så ledsen när jag påminns om The Kook's inställda spelning i somras. Hjärtat gick i tusen bitar, men tack och lov hade jag mina fina vapendragare där att plocka upp skärvorna efter mig. Vill dock minnas en bekymrad Gustav som i all lönndom förtäljde mig om den fasansfulla upptäckten - spelning inställd pga sjukdom - och att jag inte under några som helst omständigheter fick berätta det för Tina. Det skulle ögonblickligen ta död på henne efter kvällens blodiga duster om tältplats. Hah!

Kommentarer
Postat av: Prince William

inte kul.

2010-01-10 @ 04:04:44
URL: http://whataboutcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0