Mitt utökade kungarike

Jag är så exalterad just nu att vore det inte för min obefintliga fysik skulle jag definitivt klättra på väggarna. Lägg därtill ett oräkneligt antal fist pumps och några spasmiska ryckningar tänkta att likna en segerdans så har ni ungefär mitt tillstånd. Resefebern har nämligen sprängt nya barriärer efter att jag mottagit bilder på min mosters nybyggda hus och vad som blir denna resas semesterboning. WEEEEE! säger jag i bästa fangirl-manér.


Jag var förvarnad av moster nr 2 om den vedervärdigt gröna färgen, men efter den första instinktiva chocken kan jag nog ändå finna en viss... charm med det. I'd climb those walls like a spider monkey <3

Kommentarer
Postat av: MissMessyHead

Ah ny design!

2010-02-08 @ 19:08:04
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0