Misslyckat


Hade tänkt se Death Trance igår men efter att alla streamade versioner som kommit i min väg visat sig vara av undermålig kvalité, såg jag ingen annan utväg än att införskaffa mig filmen med mer... obskyra metoder. Efter en nedladdningstid av snigelproportioner var den äntligen i min ägo, och det var med ohöljd förväntan jag såg fram emot att se filmen.

Bara för att komma till den fasansfulla insikten att den var dubbad till engelska.

Vilket förödande slag.
Jag känner mig... tillintetgjord.

Kommentarer
Postat av: Miu

svar: haha, (a) det har aldrig hänt att jag stött på thai utan att de ska kommentera om min längd. men jag är glad att jag är lång, var dock inte det när jag bodde i thailand. fick alltid stå längst bak i kön i skolan..

Föresten, är du född i thailand eller?



Ja, juste känner också att det känns fel och malplacerad att bada i bikini i thailand, folk stirrar! :P

2010-02-03 @ 14:55:28
URL: http://miuccia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0