And the droning engine throbs in time with your beating heart

Nu tar jag sikte mot sängen som för ögonblicket ser farligt inbjudande ut. Jobb väntar mig imorgon och jag hade tänkt vara någorlunda utvilad för en gångs skull. Under tiden får ni med nattuggle-tendenser en alldeles fantastisk låt av mig att lyssna på - Deftones cover av The Chauffeur. Originalet av Duran Duran är också grymt bra, för er som undrar.




Out on the tar plains, the glides are moving
All looking for a new place to drive
You sit beside me, so newly charming
Sweating dewdrops glisten freshing your side

And the sun drips down bedding heavy behind
The front of your dress - all shadowy lined
And the droning engine throbs in time
With your beating heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0