Swoon

Dudes, jag var ju som jag tidigare nämnt hem till mamma för att äta och roffa åt mig ur skafferiet. Passade även på att ta med mig högtalare och andra användbara teknologiska saker därifrån, varav ett usb-minne fick äran att följa med. Där visade det sig dölja en massa godbitar såsom denna bild:


 

Evigheter sedan ju! Sistaminuten och ytterst amatörmässig utklädnad som Rukia inför en redovisning med Emolicious. För allt mitt snack om att svenneland är för distanserat och inte särskilt superhappyfuntime och varför anammar vi inte japanernas rika kultur? så har jag nog aldrig varit så självmedveten som när jag, iförd denna utstyrsel, i skydd av såväl kappa, väska och entourage i vild panik ilade genom korridoren till klassrummet. Så var det med det.


Kommentarer
Postat av: Pam

aawe jag vet de e ganska svårt att hitta thaifilmer med eng sub. men ibland laddas de upp på youtube dock ofta några år senare -.-;;



du kan ju ladda ner en film sen kan jag översätta den i luren ;) HAHAHA.... :D



ååh nästan som sailor moon ju.så fint <3

2009-10-01 @ 23:56:33
URL: http://pamda.blogg.se/
Postat av: Ella

Åhhhhhhhhhhh snälla rita den bilden jag har som visningsbil på msn!! Snäääääääääääälla!!

Jag älskar dig redan, ja, men jag skulle älska dig mycket mer isf!

2009-10-02 @ 16:48:28
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0