Tormented



Sedan något år tillbaka har jag hyst en viss faiblesse för Alex Pettyfers beundransvärda magrutor skådespelartalanger. Att han nu medverkar i en film tillsammans med inte mindre än tre stycken ur Skins-ensemblen (Michelle, Jal, Josh) har därför inte undgått min uppmärksamhet.


Förväntningarna var dock inte särskilt höga när jag beslöt mig för att se Tormented. Blod och vassa tillhyggen har en tendens att reducera mig till en skälvande pöl av mesighet, men mina ninja senses sa mig att detta var en film jag faktiskt vågade se med lyset släckt. Jag hade rätt.

Några noteringar:

- Alldeles för många ur Skins ledde till frontalkrock i hjärnan.
- Alex Pettyfer är förvånansvärt kort.
- Hans hår hade så flottiga kvalitéer att han på egen hand kunnat förse en hamburgerbar med matfett.

Jag rekommenderar den inte. Men om astmatiska spöken är din grej? Go ahead and watch it.


Kommentarer
Postat av: pelle

Astmatiska spöken är min grej. Men däremot flottigt hår, det är där jag står och väger det hela...

2009-11-17 @ 22:53:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0