And I'll be on the sidelines, with my hands tied, watching the show

I flera år har jag haft för avsikt att se Supernatural, men det var inte förrän igår kväll jag tog itu med dessa ambitioner. I en mörklagd lägenhet och med förväntningarna vajandes på full mast vräkte jag mig ner i soffan, beredd på lite kvalitetstid med Jensen Ackles. Vad som väntade mig var dock en ytterst traumatisk upplevelse.

Det var nämligen ingen som hade förvarnat mig om att Supernatural skulle vara så läskigt.

Närmare tre timmar tog det innan första avsnittet var avklarat, och däremellan hann jag pausa ett tiotal gånger, tända alla lampor, sänka volymen, uppdatera facebook om mitt prekära tillstånd samt tröstäta i ett försök att lugna nerverna.

Jag gillade Supernatural. Jag vill se det igen. Men jag tror att det fördelaktigen bör ske under dagtid, i sällskap av någon annan så att monstren inte kan ta mig.


Bild

tl;dr: Supernatural var läskigt och jag blundade genom hela avsnittet. Till och med de scener där Jensen Ackles medverkade i.


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: aha okej men det är ju bra! :)



jag dansar lite olika, street dancehall rnb.. :)

2009-11-15 @ 16:02:44
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Elias

Har sett nåt avsnitt och jag tyckte inte det var så läskigt... Men jag hade kanske "tur" :P

2009-11-15 @ 16:42:28
Postat av: Miu

Svar:

Haha, ja Nacho Libre är askul. Skrattade ihjäl mig nästan hela filmen.:)



Tack för kommentaren! Jag har gjort en testplåtning förr och var missnöjd med den också så jag ville int ekänna samma sak igen...

2009-11-15 @ 19:53:19
URL: http://miuccia.blogg.se/
Postat av: Ella

Gillar den nya headern! Den är coolish.



Fast om du skulle ha den här bilden som är i inlägget istället skulle dne blir tpy 1000ggr mer hawtness. (No offence!)



Sv: Men ååhhhh, folk fattar ju inte! Det är ju det jag vill ha! Paint-fails typ! Jag vill ha roliga bilder, inga jävla photoshopmästerverk! Jag är redan photoshoppad på alla jävla bilder.

2009-11-16 @ 10:02:36
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Transan/Jonas

Hihi det är så bra!! :D



/Svar/ hehe tack, det var tanken :D

2009-11-17 @ 06:01:11
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: MalinSofieLarsson

Jensen Ackles ravish me!!<3



sv: jag gillar din inställning! NU tar vi tag i vårt liv och bokar resan! blev det ryanair? och jag såg även i förbifarten på hottellet jag sett ut att de har lite konstigt med rum kvar, så vi måste kollla upp detta!

2009-11-18 @ 01:05:10
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0