Skamsen bekännelse

Timme ut och timme in, oavbrutet. Det har fått fortgå i närmare två veckors tid nu och jag står lika rådlös till varför jag låter det ske. Ibland inträffar sådant som står ovan alla rationella förklaringar och jag tror definitivt att detta är en av dessa fenomen.

 

Två låtar som jag instinktivt ogillat, men som numera går på repeat i mitt spartanska hushåll. What's up with that? Om någon vill vara vänlig och hjälpa mig ur denna destruktiva bana skulle jag vara er evigt tacksam.

 

 

 

 

Alltså, jag tycker att de är bra?!


Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

Därför tycker jag att du ska masskonsumera allt på en gång och hoppas på att en överdos av bjällerklang leder till någon julstämning!

2009-12-22 @ 23:32:07
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Elias

Den första låten var ju inte så fruktansvärt hemsk, och angående den andra låten... ptja, shit happens helt enkelt!



Ett bra sätt att bryta den onda cirkeln är väl helt enkelt att sluta lyssna på låtarna ;)



Lycka till!

2009-12-23 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0