World spins madly on

Må så vara att Piptjärn inte ligger vid världens ände. Men när man irrar längs outforskade vägar med Gustav som navigatör och egendomligt klädda flickor med mordisk uppsyn uppenbarar sig från ingenstans... då skenar fantasin och man börjar önska att civilisationen åtminstone befann sig inom gångavstånd. Tack och lov att mobiltäckning fanns, annars hade parallellerna till skräckfilmer med skrattretande dåligt upplägg aldrig tagit slut.

Det gångna dygnet har i alla fall gett mig förnyad uppskattning för hits från forntiden samt förstärkt den ack så sköra illusionen av svensk sommar. Visserligen var det kallt nog att försätta mina tänder i spasmatiska skallringar, men den stundande Sverige-emigrationen har gjort mig äckligt blöthjärtad. Jag säger bara: midnattssol, skogstjärnar och det överhängande hotet om människoätande björnar. Åhåhå ♥ När svensk sommar är som bäst slår den nog solstolshäng i tropikerna.








Creepy Stalker Mode 1.








The Poster Boy of Swedish Summer ™






Creepy Stalker Mode 2.



Tre kameror var i omlopp under kvällens gång så ni har fler bilder att vänta er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha :) underbara bilder!

2010-06-30 @ 23:14:24
URL: http://sannagoesparis.blogg.se/
Postat av: pandora bracelets

Tre kameror var i omlopp under kvällens gång så ni har fler bilder att vänta er?

2010-07-29 @ 10:54:08
URL: http://www.panbeadsstore.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0