Klotterplank

Jag vill kunna ta tag i mitt ritande igen. Det är ren fakta när jag säger att jag stagnerat i utvecklingen och befinner mig ungefär på samma nivå som för fem-sex år sedan vad gäller denna aspekt. Mitt 13 år gamla jag har i övrigt ofantligt mycket mer gemensamt med dagens Siri än vad man skulle kunna tro. Evolution är ett begrepp som inte kan appliceras på mig.

Nu ska jag sluta ägna mig åt självömkan och istället kravla mig upp ur sängen. Peace out.


Gammalt doodlande som jag inte ens har kvar originalet till. Men det gör ingenting, för jag kan massproducera menlösheter som detta som om mitt liv stod på spel. Woaaah.


Kommentarer
Postat av: G.

"Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain

You are young and life is long and there is time to kill today

And then one day you find ten years have got behind you

No one told you when to run, you missed the starting gun"

2009-10-01 @ 12:34:02
URL: http://vargklo.com/gva1116
Postat av: Ella

RITA MIG!!!

MED EN KRONA PÅ HUVUDET!

GÖR'T OCH JAG KOMMER ÄLSKA DIG FÖR EVIGT!

2009-10-02 @ 13:56:20
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0