Underneath and unexplored, island and cities I have looked

Idag är en dag i lathetens tecken. Visserligen går alla mina dagar under detta epitet, men den här gången är det ett officiellt ställningstagande. Se det lite som en motvikt till alla de dårar som frivilligt stakar sig genom Vasaloppet. Någon måste ju upprätthålla världsordningen.

Du lär inte se mig ta ett steg i onödan (vilket till stor del beror på träningsvärk...); mitt hår förblir ett kråkbo och jag tänker inte krypa ur min slitna C. Ronaldo-tröja till förmån för något mer presentabelt. Den enda eftergift jag gör är att borsta tänderna och laga lite mat, och till och med det är med motsträvan.


The xx hjälper mig att bibehålla lugnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0