Well, you can dream your rags to riches

"Storm" innebär mycket blåst och snö med nedslagskraften hos en argsint dominatrix' piskrapp. Jag har observerat från min sedvanliga position vid busshållplatsen, och vill ni ha fler djuplodande analyser av vädret är det bara att slå mig en signal. Uppkopplingsavgift 10 miljoner Swedish crowns.

Annars har jag inte så mycket att tillägga, annat än att jag har en dålig vecka i allmänhet och en eländig dag i synnerhet. Tillvaron är en trolldeg, I tell you. Systematiskt misshandlad av brutala dagisbarn och sedan lämnad att hårdna som ett par liktornar en blåsig vinterdag.

Kommentarer
Postat av: ewie ♥

Nej är det sant att han har en youtube-channel? åhh, den hade jag velat hitta haha

2010-01-28 @ 18:58:58
URL: http://ewiiie.blogg.se/
Postat av: Ella

Welcome to the club, liksom.

2010-01-28 @ 20:13:46
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0