Om vädret och sånt

Det surras om att det ska storma här i natt. Jag vet inte hur man definierar "storm" på våra breddgrader, men om det sätter stopp för morgondagens planer kommer jag att go batshit crazy.

En körlektion är inbokad på förmiddagen, och efter lite tidsdödande på stan bär det av tillbaka med buss. Gud nåde den snö som då skulle råka uppta vägen och hindra min framkomst. Felmarginalerna är nämligen NON-EXISTANT eftersom ankomsttiden är 13.00, vilket är samma tidpunkt som jag ska ha transformerat mig till en working lady och inställt mig för tjänstgöring.

PMS_grrrl_90 är redan labil och det krävs inte mycket för att tippa över vågskålen.

Kommentarer
Postat av: ingela

Skulle bli storm här också, kan berätta att än är det då inte så häftigt... Trots att det var utfärdat varning för extremväder.

2010-01-26 @ 23:09:27
Postat av: Miu

Svar: haha ja, jag skulle nästan vilja frossa i mig chips, men saken är ju att jag inte har det hemma och orkar inte heller gå ner för att köpa..



haha, men du kan ju ligga och steka bara i bikini, skit i vatten ;P

2010-01-27 @ 09:01:17
URL: http://miuccia.blogg.se/
Postat av: Kessy

det komemr blir mycket av thailand bilder nu efter, vänta få du se hihi



hur e det i norrland? mkt snö?

2010-01-27 @ 20:22:59
URL: http://misskessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0