Jag har gjort mig förtjänt av en guldstjärna

Förlåt mig för att jag någonsin tillåtit mig själv att tvivla! Min tilltro till er ska aldrig någonsin rubbas igen. Halkbanan var, precis som utlovat, en galet enkel grej att bocka av på att göra -listan. Men det tog ett bra tag innan jag kunde övertyga mig själv om att jag faktiskt inte var på väg till en moderniserad form av spanska inkvisitionen.

Det var kallt, halkigt - och till viss del hungrigt - men jag tycker att jag klarade dagen med bravur. En kon fick sätta livet till i min framfart, men det hörde liksom till det hela och i jämförelse med min färdkamrat skonade jag livet på många imaginära älgar. Tro mig, de norrländska skogarnas älgbestånd har inget att frukta från Siri!

Jag känner mig som en zombie efter att ha varit vaken sedan 05:15. Waaah.

Kommentarer
Postat av: matilda

Halken är det bästa med att ta körkortet, förutom då man klarar Uppkörningen dvs ;) Malin körde in i många lastbilar och hon klarade det;P (vi gjorde halken ihop)

2010-01-11 @ 22:09:43
URL: http://saintnsinner.blogg.se/
Postat av: Lina

Se där... det var ju ingenting att oroa sig för Siri :D nog är vissa dagar på HT mer att befara...haha Grattis! Snart har du ett rykande färskt kkort i handen, då bara ut och shoppa en partner in crime. =D

2010-01-12 @ 06:12:46
Postat av: pubes

sv: haha "suck my face bitch" ;)



men sedär! visst var det inge farligt? :)

2010-01-13 @ 22:05:05
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0