Foki i rutan

fokis.se

Som tusentals rabiata fangirls och resterande delar av bloggosfären möjligtvis kan ha noterat så var Foki med på Västerbottensnytt idag. Intervjun sändes när jag jobbade, men eftersom jag råkade ha vägarna förbi dagrummet var det bara att hejda apostlahästarna och beskåda inslaget tillsammans med pensionärerna.

Pantertanterna som belamrade soffan må ha ställt sig oförstående till vad blogg var för något, men en sak var de dock rörande överens om: ögonfransarna kunde omöjligen vara äkta. Jag låter detta påstående gå oemotsagt, för kan man ståta med nära 100 jordsnurr var så har man skrapat ihop en hel del street credibility.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hahaha don't worry. Jag är inte heller någon super talang i thai. När flyttade dutill svea då ? och vart i från thyailand kommer du? : )

2010-01-14 @ 02:50:20
URL: http://thekittycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0