Feeders

Om ni älskar mig nog för att ackompanjera mig till världens ände, får ni räkna med att tålmodigt vänta medan jag tar diverse avstickare i syfte att frossa i kulinariska upplevelser.

Nu befinner jag mig än en gång i en sån där period då jag äter konstant. Jag har alltid varit matfrisk, men mitt dagliga matintag numera skulle seriöst kunna livnära en afrikansk byaskola. Inte nog med att jag inom kort lär se ut som en något solbränd Michelin-gubbe; jag tömmer mitt konto på besparingar lika effektivt som en plastikkirurg dränerar sin patient på... fett.

What do to, what to do?!

Kommentarer
Postat av: Elias

What to do? Eat less! Work out more!

2010-01-26 @ 12:07:05
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/
Postat av: Mari

På bara en vecka har jag lyckats bli av med 1900 kronor. På kläder. Idag insåg jag att jag har problem med pengar. Jag tror att jag är beroende.



Och mat är gott! Jag känner igen mig. Nu har jag börjat med att promenera lite mer... för oavsett om de skriver i tidningarna och på internet att man visst kan vara ute och springa/jogga under vintern tänker jag inte göra det. Jag halkar till och med när jag går. Jag vill inte veta hur det blir om jag ska springa.



MÅSTE man vara strandsmal? Jag orkar inte! :(

2010-01-26 @ 21:27:41
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0