S.O.S

Vad som kring lunchtid började som en spänning i nacke och bakhuvud har nu manifesterats i en sprängande huvudvärk av förödande proportioner. Så här har det varit de senaste tre dagarna och jag förstår inte varför. Står inte ut med smärtan men vill inte behöva knapra mer alvedon.

Om några timmar ska jag dessutom ta twinrix-sprutorna eller vad det nu är för kanyler som ska invadera mitt dyrbara skinn. Jag är ingen ninja inför anblicken av en sprutnål, så just nu försöker jag förtränga den tortyr som väntar mig.

*kryper ner under täcket och förnekar min egen existens*

Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

du sover för lite och jobbar för hårt!

2010-02-10 @ 16:37:22
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0