Score!

Nu bestämmer jag enväldigt att vi alla high five:ar det faktum att jag åkte till stan tur och retur utan att behöva spendera en endaste krona. Weee! säger jag bara. Ibland uppgraderas livet från att vara en trampcykel till att bli en riktigt sleek flygande matta.

När jag steg på bussen imorse var jag fullt inställd på att hala fram min tia och arton hårt förvärvade enkronor för att bekosta färden. Men av en händelse var biljettautomaten trasig och jag fick segla förbi med börsen intakt. Och på tillbakavägen, då jag hade för avsikt att köpa ett busskort, var dessa tydligen slut vilket resulterade i att jag även denna gång fick åka gratis. Förstår inte riktigt hur chauffören resonerade där, men lika glad var jag för det!

Nu ska jag tvaga min kropp, see ya!

Kommentarer
Postat av: Ella

What are the odds liksom?!



Kan glädja dig med nyheten om att jag nu beställt min studentklänning och det blev inte nummer 3. Eller nummer 2. Eller nummer 1. :)

2010-02-01 @ 22:20:06
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: josse

sv: hehe okej men varför frågar du inte din mamma bara?

2010-02-02 @ 12:09:00
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0