Feed my Frankenstein

Idag har jag försökt hålla mig till ett "normalt" antal måltider, och tro mig - det känns. Förstår inte hur ni androider kan föra en fungerande tillvaro utan en massa avbrott för extrainsatta mat-, chips- och fikapauser. Jag är rastlös, hungrig och simultantittar på minst fem olika serier medan magen protesterar högljutt mot min inhumana behandling av den.

Varför måste alla serier handla om mat när jag själv håller på att segna ner till golvet av hunger? Pasta centrerar kring en italiensk restaurang, My name is Kim Sam Soon kring bakelser, och så har vi det återkommande temat i Dal Ja's Spring där huvudpersonen vräker i sig mat närhelst hon befinner sig i pressade situationer. JAG BLIR TOKIG.

Kommentarer
Postat av: G.

Varför har jag en känsla av att serierna inte finner dig, utan att du av någon anledning (host) söker dig till allt vad mat innebär? (;

2010-02-03 @ 10:29:40
URL: http://vargklo.com/gva1116
Postat av: Elli<3

Hej, fin blogg :) Kram Elli<3

2010-02-03 @ 10:44:33
URL: http://bellanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0