Indefinite leave to remain

Lättnaden över att vara ledig var till en början överväldigande, men jag återfann snabbt fattningen efter att först ha gjort en segerviss rundvandring på parkeringen och förundrat insupit friskluft. Jobb inbringar pengar vilket resulterar i en glad Siri (ekvationen är enkel), men jag tänker för den delen inte bosätta mig i jobblokalerna månaden ut.

Inatt ställs mobilen in på ljudlös, medan öronproppar pluggas in i öronen i syfte att undkomma enerverande grannar och deras förhatliga renoveringar. Oh freedom, you taste so sweet.


Kommentarer
Postat av: Simon

Haha alltså grejjen var att jag tyyyp fick ihop en slipsknut, men efter min misshandel var den alldeles skrynklig och om än knuten funkade var den sned etc etc. Men det gick bra ändå med vanlig hederlig t-shirt

2009-09-16 @ 10:07:58
URL: http://lostpatrol.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0