This must be the place I waited years to leave

Stulna ögonblick av sömn; det är vad jag lever på numera. För närvarande tvivlar jag på att det finns något jag värdesätter högre än detta. Vore jag Törnrosa skulle jag ge den där prinsen med hjältekomplex och trädgårdsmästarambitioner (såsom han manövrerade svärdet i närkampen med törnebuskarna...) en rejäl omgång för att ha vågat sig på att väcka mig ur min djupa sömn med nariga läppar och alldeles för mycket dregel.

Vem behöver ett lyckligt slut i vaket tillstånd, när man i drömmarnas värld utlovas allt detta och lite till?


Kommentarer
Postat av: Ellöfgöfdgtrgbna

HJKÄLP MIG SIRERE!!!!!!!!!!!!11 HJÄLP MIG SERIÖST JAG BEHÖVER SERISÖ HJÄLPPPPPPPPPP NUUUUUUUUUUU!!111111 FY FNA!!!!

2009-10-12 @ 17:39:36
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Ellöfgöfdgtrgbna

SERIÖST!

2009-10-12 @ 17:39:52
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0