The monkey knows how you'll react

En filmkväll ägde rum här igår natt och nu överblickar jag den efterföljande oredan med fundersam min. Att städa står visserligen högt på prioriteringslistan, men jag tvivlar på att någon tar alltför stor skada av alla de täcken, kuddar och madrasser som belamrar lägenheten - om något får jag väl en mjukare landning när jag gör min sedvanliga faceplant i arla morgonstund. Således skjuts städningen upp till en annan dag.

Anyways, de filmer som avverkades under gårdagen var Ice Age 3, Zombieland samt Sagan om konungens återkomst. Alla med en viss behållning, även om min uppmärksamhet tog en lång och strapatsrik vandring när den sistnämnda filmen började. Möjligtvis skriver jag om dem alla i ett senare inlägg, men det tar vi en annan gång. Pusshej.

tl;dr: Har inget vettigt att skriva men kände att det var hög tid att ge ifrån mig ett livstecken.


Kommentarer
Postat av: tina

vem är han?

2009-10-18 @ 00:01:16
URL: http://whataboutcharlie.blogg.se/
Postat av: G.

mmmmmmmmmhmmmmmmm

2009-10-18 @ 15:00:32
URL: http://vargklo.com/gva1116
Postat av: Synyster Gates

Det var en underbar natt, babe.

2009-10-19 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0