Like some reverse pyromaniac

Tydligen har flygtiderna för hemresan från Thailand ändrats. Förkastligt, mina vänner. Förkastligt. Om jag uppfattat det rätt innebär denna ändring att vi har drygt en timme på oss att (trötta, frusna, utsvultna) hämta och checka in bagaget samt boarda planet till Skellefteå. Av tidigare erfarenhet vet jag att utsikterna för att hinna med detta är lika med zilch.

Mamma begav sig iallafall till civilisationen för att försöka få ordning på detta. Hon är Hulken in a rage och fortsätter envetet framåt tills alla betongväggar i hennes väg är raserade och redo att köras ner i en mixer för ytterligare förnedring. Jag passade även på att skicka med henne en beställning på en låda snabbnudlar. Mammor är bra att ha.


Kommentarer
Postat av: a.k

Nej, tyvärr inte solo! måste nog hålla ut något år till sisådär...

Det där med tvättstugan låter inte okej alltså. Det borde införas nån form av tvättstugelg för alla kollektiva tvättstugor. Minst en tvättmaskin per 8e hushåll eller något sånt. Ska vi maila reinfeldt?

2009-10-22 @ 17:18:14
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Malinsofielarsson

LONDOOON! den 31a är det parteeeeyh

2009-10-22 @ 19:10:32
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Ella

Jag läste "förstklassig" först. Tänkte typ "va fan vill dem åtgärda det för? Är de helt dumma i huvudet?"

2009-10-22 @ 21:31:03
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0