Whatever rhymes with baby

Dudes. Jag köpte ovaltine igår och var i extas. Det här är själslig njutning paketerad i formen av varm choklad. Trodde jag. I händelsernas efterspel har jag dock omvärderat mig och överväger att bli mentalt frigid, för vet ni vad?

Jag sörplade just i mig en kopp och det råder ingen tvekan om att jag överdoserat mig själv på socker. Saknade nämligen kondenserad mjölk, så jag rörde ner både socker och honung. Och tro mig, det var inte små mängder som krävdes för att uppnå den rätta graden av sötma.

Nu känner jag mig stirrig. Rastlös. Lätt illamående. Men framförallt - hög. Sugar rush.



Kommentarer
Postat av: Ida

Haha låter gott :D



Sv: Jaaaa, hon är jättebra!

2009-11-15 @ 09:16:32
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: Kessy

Ohhh Ovantin är gott. bättre än oboy faktisk! ^^

2009-11-15 @ 17:51:54
URL: http://misskessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0