Superhappyfuntime

Torsdagen var bra. Ja, alldeles fantastiskt bra om vi ska vara frikostiga med superlativen. Fortfarande med en retsam hosta och tilltäppt näsa som ständiga följeslagare, men inte desto mindre awesome för det.

Morgonen inleddes med ett besök hos tandläkaren, varefter jag följde moder min till civilisationen för att ödsla mina tillgångar på materialistiska ting. När detta utförts med bravur intogs en näringsberikande måltid i form av smördegsinbakad karré med potatisklyftor och pepparsås på Vegas.

Middag tillagades sedan i Skogens utkanter av mamma själv, och tog formen av sukiyaki. (Har jag nämnt att jag är nöjd med den gångna dagen? För det tål att upprepas likt ett religiöst mantra.) Nu väntar jag bara på att hon ska bjuda hem mig på gammal hederlig nudelsoppa, så är mitt liv fulländat.







Kommentarer
Postat av: Kessy

Hejhej! tack för komentaren, jag älskar mama och kan inte leva utan den hehe. vilken fin blogg du har ^^ kram

2009-11-13 @ 16:44:47
URL: http://misskessy.blogg.se/
Postat av: MalinSofieLarsson

alltså jag blev sjuk någon gång efter halloween, så antingen har du smittat mig, en av Marikas kompisar(som var där på halloween) som tydligen haft svinan i över två veckor eller så är petra "smittbäraren" åt hennes lillebrors smitta. Men jag vet inte vem det beror på, bara att jag fick det efter halloween och att jag bara hade feber en natt.

2009-11-13 @ 17:17:30
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0