Mad splat

Mitt dåliga humör har släpat hit sitt bohag och verkar bli permanent inneboende. Ett enskilt beslut fattat av någon med agg gentemot mig, men jag uthärdar detta intrång och drömmer om en ljusare vardag.

Har tvättat kläder ikväll och det är helt seriöst ett evighetsprojekt. Jag hatar den här tvättstugan. Inte enbart för att tvättmaskinen tycks ha en tidsuppfattning av en annan värld, utan även för att tortyrkammaren i fråga är beläget flertalet trappor och hus bort. Jag har inte konditionen för det här.

Nu tordes sista maskinen vara klar. Finally.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kan man också göra, får se om jag tar mig ut nu på fredag, annars blir det nog inte först annandagen.



Siri börjar bli gammal och sliten. haha :P

2009-12-09 @ 21:07:59
URL: http://sara04.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0