Bibliophilia

God morgon! Kväll? Natt? Jag har en tendens att vända på dygnsrytmen och nu har det skett igen. Klockan är halv fyra på eftermiddagen och jag som just har vaknat försöker skaka av mig känslan av desorientering. Allt är lite huller om buller (och då syftar jag inte bara på min oförmåga att hålla kaoset här inne ner till ett minimum).

Jag dyrkar långa sovmorgnar, men det här är nog att ta det till det extrema. Men vet ni vad? Den här gången var det definitivt värt det! Sedan gårdagskvällen har jag ett mindre bibliotek liggandes på datorn och även om mina giriga fingrar inte kan hålla i dem i detta format så slukar ögonen glupskt i sig innehållet. Jag kunde inte slita mig från datorn förrän klockan närmade sig halv tio på morgonen...

Är alldeles salig nu. Åh, vad jag saknar att läsa. Hardcore eskapism <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Yep, jag börjar tycka att A3 är fjuttigt!:P Tyvärr måste jag göra dig besviken, Siri. Hittills har vi bara haft en normalbyggd man i övre medelåldern och nu en ung tjej som krokimodell.



Jo, hade förväntningar när jag klickade mig in på din blogg och sen skrev du "blod" något som får tankarna att vandra iväg till morbidare avdelningar! Jag förstår din fobi för bakterier, helt klart, men du kanske ska tänka på ordvalen i framtiden xD

2009-12-30 @ 19:17:53
URL: http://aliblyerts.blogg.se/
Postat av: Ella

Palla läsa på datorn?! Mina ögon skulle döda mig!

2009-12-31 @ 12:25:48
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0