Ambitionsnivån är inte hög ikväll

När denna vecka nått sitt slut innebär det att jag under de sju gångna dagarna tillbringat lika många timmar på jobbet som under hela förra månaden. Vet inte om det ska ses som fattigt eller beundransvärt, men det säger en hel del om den ovissa tillvaron som timvikarie.

Efter mina sedvanligt hjältemodiga insatser på jobbet känner jag mig dock totalt mörbultad. Sneglar ideligen mot sängen i väntan på att klockan ska slå åtta, så att det ska bli acceptabelt för mig att krypa under täcket. Sist jag befann mig omstoppad innan spöktimmen inleddes måste ha varit under grundskoletiden, men jag antar att det är dags att återinföra gamla vanor. Annars lär jag tillbringa återstoden av mitt liv i ett konstant zombieliknande tillstånd.


Kommentarer
Postat av: G.

toent

2009-12-11 @ 20:23:57
URL: http://vargklo.com/gva1116

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0